Sofia Lindström

Dressyrträning!

Publicerad 2012-07-02 15:21:25 i Bello,

Hej på er!
 
Igår hade jag den bästa dressyrträningen på länge, lite strul med en övning i höger varv men annars så gick allt så himla lätt och änkelt!
Jobbade mycket på små volter, tränade på sitsen och lite sånt!
Red runt på de småvolterna och sedan när jag kom mot långsidan red jag en öppna upp till nästa volt och vortsatte så ett tag så att jag lixom bytte volt utan att byta varv
 
Gjorde detta i både skritt och galopp! Traven gick bäst i vänster och galoppen gick lika bra/okej i båda varven!
 
Igår när allt flöt på så bra så kunde jag även slappna av och sitta ner i traven riktigt bra, man kännde nästan hur vi flöt ihop och jag studdsade inte ett dugg!
 
Älskar sånna dagar när man känner att allt bara släpper och går jätte bra! :)
 
Nu ska jag snart bort till stallet och skritta min lilla prins och imorgon får han vila!
Hade en ny outfit igår, men tyvärr ingen som fotade så får visa någon annan gång! Röd och svart var den i alla fall, skulle dock behöva ett nutt schabrak till den men det löser sig när lönen kommer! ;)
 
Hade detta + mina svarta back2back ridbyxor och ett svart sharpman schabrak som vi fick när vi köpte sadeln!

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2012-07-05 22:10:33

Den där piké tröjan är bara så snygg! Men när jag var på hööks fanns den inte i min storlek..! :(

Svar: ja visst är den, älskar den!när jag köpte min fanns det bara XL, XXL och en XS, hade nog ganska velat ha en S istället men fick nöjja mig med en XS! Såg dock någon dag senare att den var prissänkt på deras hemsida, har du kollat där oxå? :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela