Sofia Lindström

Bra skrivet!

Publicerad 2012-07-30 15:05:00 i Vardag,

Var precis inne på dressurmupparnas blogg och läste ett inlägg som Ingrid skrivit om sitt framtida liv!
Hur hon vill att det ska se ut och vad hon gör för att kunna komma dit!
 
Det var verkligen ett super bra inlägg och så himla bra skrivet! Och jag känner igen mig väldigt mycket i det hon skriver!
Passa på att utbilda dig nu och börja utbilda dig för att kunna få en bättre framtid som kanske passar bättre med de drömmar man har!
 
Tycker alla borde gå in på deras blogg och läsa vad hon skrev, vissa kanske behöver tänka lite på just det som Ingrid skrivit om medan vissa kanske redan är inne på samma spår! Jag är en av de sist nämnda (enligt mig själv) och jag hoppas att jag kommer kunna fortsätta vara lika klok!
 
Detta fick Ingrid att stika mycket i mina ögon, även om jag redan tyckte väldigt bra om henne (av det man kan läsa på bloggen såklart) så fick detta inlägg henne att stiga ännu mer!
 
Klicka på länken för att komma direkt till inlägget
http://dressyrmupparna.se/hur-tror-du-att-din-framtid-ser-ut-om-5-10-ar/30045
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela