Sofia Lindström

blandat

Publicerad 2012-07-28 18:26:39 i Bello, Vardag,

Kommer nu ett sammlat inlägg om de senaste dagarna!
 
Träningen förra veckan då? Tränade mycket på galoppen, inte helt nöjd men men...
Red galopp och skritt vid varannan bokstav och sedan red vi mellangalopp och samlad galopp vid varannan bokstav, detta var mycket svårare då han bara höjde huvudet och brötav så fort jag skulle samla. Det gick i alla fall ett par gånger mot slutet så efter det var vi nöjda!
 
Skrittade honom måndag och sedan fick han vila tisdag minns inte vad jag gjorde med honom på onsdagen, sen torsdag vilade han igen och igår red mamma och idag var jag en sväng på banan!
 
Började med att skritta fram honom ute och självklart började det ösregna!
Travarbetade honom i alla fall lite på banan, känndes inte så jätte bra men bättre mot slutet i alla fall, dock var det sjukt svårt att få grepp om tyglarna när det regnade som bara den, bara gled och gled och gled!
 
Sen när vi kom in i stallet slutade det ju sjävklart regna, så himla typiskt eller hur?
 
Imorgon är det träning för Monica vid kvart i 11, sen får vi se om jag ska försöka få en hoppträning för Annelie i veckan eller om det får vänta tills jag kommer hem från Åby!
 
Bild från tredagars lägret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela