Sofia Lindström

AMEEEEEN....

Publicerad 2012-07-30 19:15:10 i Vardag,

Typsik!
 
Tvättade två schabrak idag och sedan hängde jag ut dem på altanen efter som det var varmt ute så de skulle torka skapligt fort!
Kollade dem innan jag åkte hem till syrran för bebis mys och då var det liiiite lite blöta så jag lät dem hänga kvar ute, och tror ni då inte att det börjar VRÄKA ner så fort vi är påväg hem från stan!
 
Där ute i regnet hänger mina schabrak, blötare än innan = min vanliga tur!
Tänker inte gå ut och hämta dem heller får då kommer jag in lite blöt som schabraken!
De får väl hänga där tills det slutat regna eller tills pappa ska ut! (A)
 
Kan meddela att jag hatar regn just nu, fast det är mysigt att sitta inne när det ösregnar ute! :)
 
(Börjar visst åska nu oxå!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela