Sofia Lindström

Allt för idag avklarat!

Publicerad 2012-07-21 16:07:36 i Vardag,

Nu är alla sysslor för dagen gjorda, skönt!
 
Lindade upp alla lindor, tvättade en vit maskin, tvättade benskydd, målade mammas byrå två gånger, damsög alla rum, moppade golvet i alla rum, avkalkade duschen, plockade undan i köket, städade hamsterburen, tvättade spegeln i badrummet samt tvättstället, mockade till Bello, fixade en skattkarta till Vilmas födelsedags presenter och sorterat all tvätt!
 
Känner mig väldigt duktig faktiskt, och det var till och med ganska roligt, + att kännslan man får när man hjälpt till och överraskar någon är super härlig! Något man verkligen borde göra oftare!
 
Hade ju tänkt putsa all utrustning men så blev det inte, har ingen tvål och vilma hade med sig sin och när de kom hem så orkade jag inte leta reda på den!
Får åka och köpa tvål imorgon,  såg även att de hade en 2 liters dunk med häst schampo för endast 50 kr så ska se om jag får med mig den hem oxå. Måste även se över min lista med det som ska med till Åby, se vad som behövs köpas nytt och om det är nått som inte finns än!
På onsdag får jag min lön och då blir det att gå upp och köpa med två hoppschabrak hem! På åby har jag valt hoppinriktningen men har bara 2 hoppschabrak (HUR KAN DET KOMMA SIG??????) så måste skaffa några nya innan dess! Blir nog ett rött och någon mer färg, så billiga som möjligt i alla fall!
Och när mamma kommer beställer jag som sagt ett set från dressyrmupparna, har nog bestämt mig för det biega! :)
 
Allt detta blir ditt för endast 429:- super billigt om ni frågar mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela