Sofia Lindström

ÅÅÅH

Publicerad 2012-07-22 19:52:09 i Lisa, Vardag,

VET NI VAD JAG SKA GÖRA IMORGON?
 
Jag ska åka och rida min lilla ponny skrutt!
 
Har ju lånat ut henne till en tjej som heter Linnea då hennes ponny (halv bror till lisa) blev halt,  men nu är han frisk och hon rider och tävlar båda två!
De verkar komma super bra överens och har än sålänge vart placerade i nästan varje tävling de vart med i! De kom även 2a i avantia cup, blev slagna av en pinny som tävlar MSV, så det är ju inte så konstigt!
Tycker detta är så himla kul, och jag är så stolt över min lilla ponny, stolt mamma! :')
 
I alla fall så har de sagt att jag får komma och rida henne när jag vill, så imorgon är det dags!
Ska bli super kul, har inte ridit henne sedan i början av året! Är riktigt sugen på att rida ponny igen, ÄLSKAR att rida ponny, önskar nästan att jag var flera år yngre så jag hade ponnytid kvar (men vill såklart ha Bello oxå, han är min prins)
Skulle helst av allt vilja köpa en yngre ponny nu som jag kan utbilda och sedan sälja vidare!
 
Men tyvärr så räcker varken tid, plånbok eller kunskapen till, vilket är super synd! Men imorgon får jag i alla fall en liten ponnydos! Antingen kommer detv stilla mitt ponny begär eller göra det ännu värre! ^^
 
Har jag tur får jag rida ponny ett par gånger när jag åker på ridläger oxå! Det är ju två pass om dagen i 8a dagar, så Bello ska få vila lite i alla fall, bara gå ett pass några dagar och så får han inte gå med på uteritter, så jag hoppas på att få en liten gullig ponny till de tillfällena! :)
 
Första tävlingen och en första placering
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela