Sofia Lindström

Tränat!

Publicerad 2012-01-14 16:04:17 i Bello,

Vart hos Monica och tränat med Bello.
Efter framridningen började vi passet med att jag skulle galoppera honom så fort jag kunde (utan att det blev farligt) och samtidigt skulle jag försöka få honom att sänka nacken. Skit svårt och efter det känndes det som om allt gick åt skogen. När Bello får galoppera på i ett så högt tempo blir har väääldigt svår att få iform sen, han blir hård i munnen och springig.
Blev irriterad och tycker inte alls att träningen gick bra, elelr Bello gjorde väl vad han skulle men för mig funkade ingenting, fyy vad irriterande!....

Var uppe på sharpman tidigare och köpte microfiberhandsken och testade den innan träningen tillsammans med lite pälsglans, guud vilken fin häst jag fick sen! :)



Kul bild.... Bello och Lisas "special" foder, lusern till Bello och leisure mix till lisa som inte får äta havre eller något som ger energi (tror jag det är) stackars lille plutten men det är för att magen ska må bättre!

Har massa att blogga om men får inte in bilderna från mobilen till datorn.. -.-'

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2012-01-14 16:19:01

Muums det lät gott! Är sjukt gott med apelsinjuice i ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela