Sofia Lindström

Segt!

Publicerad 2012-01-20 18:58:27 i Vardag,

Halloj!

Igår hade jag fullt schema, skolan, körlektion och sedan PA rep, fanns alltså ingen tid för hästar alls, men mamma gick med båda hästar i ca 20 minuter var!

Idag kom jag hem från skolan helt genomfrusen och med huvudvärk som hållt i sig i 3 dagar = inte kul!
Har haft en del ont i huvudet den senaste tiden så ska nog kolla upp det, ska testa nya P-piller igen (blir 4e gången) och hjälper inte det ska jag kolla synen, kanske kommer gå runt som en glasögonorm sen! ;)

Mamma kom sent från jobbet så var super mökt när vi kom till stallet. Mockade och tog in hästarna samt gav dem lite käk och efter det plockade vi ihop lite av Lisas grejer efter som hon flyttar på söndag!

Känner att det har vart väldigt segt att åka till stallet den här veckan, det har lixom tagit emot att dra på ridkläderna och åka bort!
Men tror det beror på att det blivigt kallare igen, det är mörkt och så har skolan kommit igång igen!
Ajja, denna svacka tar jag mig nog ur snart, är ridsugen men vill kunna rida ett ordentligt pass på banan, det är inte lätt när det är svårt!

Imorgon ska jag försöka rida båda om banan tillåter, ska även packa ihop alla Lisas saker!


Finponnyn!

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela