Sofia Lindström

Ponnyakuten!

Publicerad 2012-01-15 19:49:17 i Vardag,

Nu har jag sätt första avsnittet utav ponnyakuten sesong 3, och vad tyckte jag?

Ja, jag fattar inte hur folk kan ha kvar sina ponnyer och hästar med dessa problem som i vissa fall är riktigt farliga för både hästar och ryttare!
Självklart förstår jag att det ligger en himla massa kärlek bakom det men är man verkligen villig att offra sin säkerhet för det?

Själv skulle jag vilja söka till ponnyakuten, dock går ju inte det då jag är förgammal och inte har något allvarligt problem!
Men hur kul och häftigt vorde det inte att få hjälp av Tobbe Larsson i två veckor? Skulle vilja ha lasthjälp med Bello som bara dummar sig, samt att jag skulle vilja få honom mer uppmärksam på mig genom att träna frihetsdressyr med någon som kan!

Någon läsare som skulle vilja åka till Tobbe, och med vilket eller vilka problem? :)




Runt 9 tiden kommer ett bild inlägg om min microfiber handske! :)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-15 21:03:33

Jag tränade frihetsdressyr med Teitur! Det gick.....bra, ibland! Det enda var att han var för lat för att springa fritt utan stod bara stilla om inte jag rörde mig :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela