Sofia Lindström

Natti!

Publicerad 2012-01-09 21:31:29 i Vardag,

Ville bara säga godnatt till alla bloggläsare, är i alla fall ett par stycken och lite fler än vad det brukar, roligt roligt! :) Lite synd att ingen kommenterar! (A)

Men ändå, kul att jag iaf ser att folk är inne och kollar!

NU ska jag sova så att jag får min skönhets sömn innan skolan i morgon, klockan ringer vid 6 och då kommer mina underbara och snälla mamma med frukost på sängen! (A) Får se vad som händer under dagen, tror jag har vanlig dag, med tråkiga lektioner + dans vilket är kul!

Bloggar kanske under dagen eller när jag har vart hos Bello. Ska till Axel på kvällen men ska se om jag hinner svänga in på Sharpman och fixa microfiber handsken! :)




PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela