Sofia Lindström

Lyx VS. budget - benskydd

Publicerad 2012-01-16 11:06:00 i Vardag,

När jag kom till stallet igår innan träningen och skulle sätta på Bello hans vita tränings/tävkings skydd och insåg att de ser exakt likadana ut som Vilmas vita John whitaker skydd, det enda som skiljer dem åt utseende messigt är loggan. Sedan tycker jag att JW har lite hårdare ressår, men jag föredrar de halv mjuka!


Vilmas JW och mina Copperfield från Ullared.

Copperfield: Ca 200:-
JW: Ca 500-700:-

Sen tycker jag dock att JW skydden är snygga, fast det egentligen inte såpelar någon roll. Fast jag är verkligen super nöjd med mina copperfield skydd! :)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-01-16 14:42:10

Du har inte rätt till att ta kort på mitt skydd!! :O ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela