Sofia Lindström

Länkar!

Publicerad 2012-01-09 21:00:00 i Vardag,

Länkar till två bloggar, två väldigt olika bloggar så kunde lixom inte välja vilken som var bäst! :)

Den första är Annas blogg. Hon bloggar om sitt liv med sin fina vita Willgott, hur de tränar för att bli bättre och för att komma långt, innom framförallt terräng. Kan även tillägga att min lilla Lisa bodde hemma hos Anna ett tag efter som en kompis till Anna hade Lisa på foder. Men som sagt en bra blogg där Anna skriver om en massa bra saker, som Tex, för någon vecka sedan (?) så gjorde hon ett jätte bra inlägg om bett, kul att läsa tycker jag! :)
Kolla in hennes blogg på: http://annaowillgott.blogspot.com/

Nästa blogg jag länkar är min vänn Elins blogg, hon bloggar om typ allt? Haha ne men mest smink, skönhet och naglar. Och för ett tag sedan la hon även upp ett videoinlägg när hon sjunger, det borde ni verkligen kolla, duktig tjej det där!
Vi går som sagt i samma klass och det är henne jag spenderar mina dagar med typ, har ni tyr kanske hon skiver något om mig, vem vet? ;)
Kolla in hennes blogg på: http://eliinstarby.blogspot.com/


Anna och fina Willgott

Söta Elin! :)


KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela