Sofia Lindström

Kommande inköp

Publicerad 2012-01-08 18:36:00 i Vardag,

I julklapp fick jag ett pressentkort på sharpman på 500:- tänkte köpa ett par JW ridbyxor men de hade inga i storlek 34 inne och det kan ta upp till 3 månader innan de får hem dem så istället hade jag tänkt lägga pengarna på lite andra småskaker! :)


Bla. dessa två saker: Sporrar från Flexi (svarta och grå) och en puttsvante i microfiber!


Ska även till Hööks någon dag och köpa nya stigbyglar och stigläder så att jag kan varva mellan dressyr och hoppsadeln, vilket jag inte gör nu efter som jag inte har stigbyglar och stigläder till båda sadlar!

OCH något annat jag jätte gärna vill ha här hemma/i stallet är "väskorna" från John Whitaker

Grooming bag  och hjälm bag


Träns bag och stövel bag

Vet inte varför men jag är helt såld i JW produkterna, älskar kombinationen röd/blå/vit!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela