Sofia Lindström

Jag är så kär...

Publicerad 2012-01-02 19:39:00 i Bello,

och inte i Axel denna gång (elle rjo det är jag ju oxå men det är inte honom jag menar)
Är kär i ett pas skor som jag vill ha SO BADLY till ridsportgalan, dör nästan vad snygga de är *dregel*

Hmm, jaa över till annat, typ hästar!

Åkte bort till stallet vid halv 3 typ, mockade mina boxar medan Vilma red, sedan tog jag in och spolade av Bello, som lyckades knyta upp grimmskaften från uppställningsplasen och smita 2 gåner, nedrans valack alltså!

Sen gick han in i boxen, tog in Gösta åt Vilma och spolade hans ben och sen in med honom i boxen, tog in min lilla bus ponny som var super trög och inte hittade grinden, haha söt! ^^ Vilma fixade Ebba som jag sedan ställde in i boxen medan Mazza (som blev riden av en annan) blev spolad. Gick och hämtade in Vilmas B-ponny frosty.
Tog ut Bello i gången och gjorde iordning honom.

Red ett inte så jätte långt pass på banan, han var lite konstig, har vart så en annan gång oxå!
Han fattar galopp istället för att trava, typ som om han vill komma undan från något, skum kännsla som jag inte kan förklara bättre än så!
Var även stooora vattenpölar på banan så det skvätte vatten hejvillt så fort man nuddade dem, mycket skit överallt på häst och utrustning sedan! (Y)

Tog in Firre filur i boxen där han hittade lite mat, borstade av benen och bytte sedan vintertecket mot det fodrade regntecket!

SEN åkte jag hem och beställde en klänning till RSG, hoppas den passar. Mätte mig som det stor på hemsidan att man skulle göra, dock blev alla mått större än Large så vet inte riktigt, brukar inte ha så stort så beställde en XS isället, pinsamt om jag inte kommer i den! ^^


Sandbanan när den höll på att byggas en solig dag, STOR OCH FIN! :)

Mina fina uppe på vallen i solen, en problematisk tur då jag red Lisa och hade Bello som hand häst, krångligt och Ebba var sur och sparkade Bello!

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela