Sofia Lindström

Idag!

Publicerad 2012-01-09 19:19:05 i Bello,

Efter en lång shopping dag kom jag hem och åkte bort till stallet.
Klädde på Bello så mycket reflexer jag hittade och sedan gav vi oss ut i mörkret på en promenad, jag gick med Bello bredvid mig. Även Vilma följde med och skrittade Gösta.
Hade en trevlig tur där i mörkret!

Imorgon börjar skolan för min del och det blir vila för Bello, åker bara bort till stallet och mockar.
Brukar göra så efter träning att jag skrittar dagen efter och sedan får han vila en dag, i alla fall om det har vart ett jobbigt pass med nya grejer så att Bello blir väldigt trött! Då får han en dag att röra lite på sig så att träningsverken (om han har någon) släpper och sedan vila för att "tänka igenom" det vi gjorde, inte för att han kanske tänker på det men det kanske sätter sig lite i huvudet!

Något som är jätte tråkigt är att jag får nya tågtider till skolan, slutar 15.20 3 dagar i veckan och tåget går 15.21, och efter som jag inte hinner med det och efter som tågen endast går en gång i timman får jag sitta i skolan än timma extra, inte kul när man vill komma till stallet så tidigt som möjligt, typiskt eller hur?
Och speciellt typiskt är det att jag slutar sent på onsdagar när jag har hoppträning för Tord. Är med tåget på stationen i mjölby 20 i 5 och börjar träningen vid 6, blir att stressa som tusan helt änkelt, men det är ju bara varannan vecka så det går nog men ändå! :)

Nu ska jag Läsa bloggarna som kommenterat och senare ikväll kommer länken/länkarna! :)


Såhär extremt vacker var min lilla prins idag när vi var ute i mörkret! Ett skrittäcke runt halsen, en maggjord som jag satte ett ländtäcke i, 3 ben refläxer och en snygg vad det nu är i grimman, vacker vackert! (Y)
Haha,s om vi stradde åt Bello efter att vi satte den där saken i grimman, och han bara stod där och kollade på oss och fattade inget, så himla söt! :')

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela