Sofia Lindström

Godmorgon!

Publicerad 2012-01-17 10:37:23 i Vardag,

Är som sagt hemma från skolan idag, ska passa på att åka bort till stallet under dagen då jag ska till körskolan senare ikväll.

Ska även hinna plugga men första ska jag göra klart lite internet shopping (A) Vet inte om ni som läser min blogg vet om att jag är lite smågalen i nagellack och att fixa naglarna? Jag är inte speciellt bra på det men tycker det är super roligt, så idag har jag beställt massa glitter att decorera naglarna med ^^

Jag och mamma ska även slänga iväg en beställning till hööks. Ett nytt vintertäcke (med hals denna gång) till Bello som bara tar sönder sina, samt ett par stigbyglar! Skulle beställt läder oxå men de var slut, så typiskt eller hur?

Ialla fall så har de 20% rabatt på häst och hundtäcken.
Fick alltså ett tjockt vintertäcke med hals för 559 kronor, hur super är inte det då? :)


Detta täcke!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela