Sofia Lindström

Full rulle!

Publicerad 2012-01-27 22:35:22 i Vardag,

Hej och snart godnatt på er!

Inget bloggande alls idag men jag har haft fullt upp hela dagen!

Hade långt PA rep igår och studiedag idag så jag sov hos Axel! Köpte massa godis popcorn och energidricka!
Kollade film och sov, vaknade i morrse och jag fick frukost på sängen av världens gulligaste! :')
Såg 2 filmer till - den ena såg vi två ggr efter som vi inte orkade gå upp och stänga av den!

Kom hem från Axel vid 2, åkte till satallet runt 3. Köpte broddar påvägen dit! Satte i broddarna när jag kom bort till stallet, halv lätt när Bello antingen lägger sig eller vilar ett av de tre benen han står på när man lyfter ett annat ben..
Fick i alla fall på dem och lite senare kom mammas jobbarkompis och hennes barn som brukar rida Vilmas B-ponny! Hon hade köpt med boots och stigläder till mig. Ville ha lädrena till dressyrsadeln men de kanske är förkorta för det, får se om vi köper andra eller sätter dem på hoppsadeln!
Bootsen var super bra, världens starkaste karborreband, seriöst, gick knappt att öppna, både bra och dåligt!

Skrittade ialla fall ut tillsammansmed de andra en liten sväng, as pigg Bello som inte gillade att behöva gå i ponny tempo! ^^

Sen blev det snabbt hem och byta om för att sedan åka och fira min brors sambo Madde som fyllt år! Trevligt trevligt men nu är jag as trött och ska sova!

Har packat lite saker jag ska ha med mig till Vilma imorgon då vi ska fixa oss till östergötlands ridsportgala. Har packat massa smink, 50 nagellack, 13 glitterburkar 6 stickersplattor och två diamantsnurror, tror det räcker!

Ska försöka hinna med Bello imorgon, kan bli svårt efter som jag måste fixa massa innan jag ska till vilma för att fixa oss till galan.
Stress! (Y)

Och svar till Clara som kommenterade: Hittade den någonstans på google, vadådå? :) Saknar dig!



Vi hörs imorgon! :)


KRAMIS OCH GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-01-29 20:39:51

Aw saknar dej me! :)

De va bara de att min kompis har tagit den;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela