Sofia Lindström

DISS!

Publicerad 2012-01-29 18:15:00 i Vardag,

Ger dagens diss till det nya täcket Bello fick, jag vet jag vet, jag sa att det var bra men det var innan han hade använt det!
Idag när jag kom till stallet var det trasigt, ett hål i bogen, sömmar som trasat upp sig och det ena bogspännet var trasigt, riktigt dåligt!
Okej om det var så att Bello hade rullat sig massa i hagen, men det finns inga spår efter det, och han har ingen hagkompis som kan ha tagit sönder det, han springer inte och busar och det finns inget i hagen som han ta sönder det så!
Det ända han gjort är typ att legat i boxen och stått i hagen, dålig kvalité, ska se om det går att reklamera!

men förutom den dåliga kvalitén så gillar jag det! Bello har blivigt jätte blank + att manen är platt och hela ligger på en och samma sida nu! :)




Bello har typ ponny man, tjock, fluffig och ostyrig. men inte nu längre! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela