Sofia Lindström

Dåligt!

Publicerad 2012-01-06 17:53:01 i Vardag,

Jag bloggar skit dåligt just nu, men min dator krånglar och likaså Bello.

Eller ne, Bello krånglar inte men han känns inte som vanligt att rida, vet inte vad det beror på, testade att byta tillbaka till hoppsadeln idag så vi får se om han blir bättre.

Idag skrittade vi ut en sväng med Vilma och Ebba, solen lyste och det var jätte fint ute men så GALET kallt, dog nästan trotts mina tre lager kläder, fast det var mysigt ändå!
Skulle skrittat en av vilmas hästar oxå men medan vi var ute och red så tog Vilmas bror en promenad med Gösta så det blev inget, kanske lika bra så jag fick behålla mina tår! :)

Imorgon får vi se hur jag rider, tror det blir lite bana och sedan lite ute på grusvägen, om underlagen tillåter dvs!
På söndag är det träning för Monica igen och  snart börjar jag även hoppträna för Tord igen, nu är vi på G hörrni! :)

Ikväll kommer Vilma, blir att käka god mat, bada i min jacuzzi, äta kladdkakan jag just bakat och bara mysa!

NE, nu ska jag dricka nått, är så sjukt törstig och sugen på fanta, men jag dricker ju inte läsk, träligt....
Ajja!

Ska försöka hinna med att blogga imorgon, om jag kan låna mammas dator då förståss!


Soliga sommar biler från ÅBY! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela