Sofia Lindström

dagarna går

Publicerad 2012-01-02 13:34:15 i Vardag,

Halloj igen!

Igår vaknade jag upp hos Vilma och efter lite segande lyckades vi komma ut till stallet.
Red Bello på banan och trotts att det inte var mycket snö alls så fick han världens styltor. Blev att rida dunt lite försiktigt i trav. Tyckte han kändes super fin den stunden jag red, gick i en ganska kort form utan att hänga i tyglarna! :)

Åkte sedan till Axel igår kväll, kollade film och käkade typ! (Y) Gick upp skapligt i morrse och följde med honom till studion där han och hanns band håller på att spela in en skiva, av det lilla jag hörde innan jag var tvungen att dra till tåget så lät det bra! (Y)

Kom hem för kanske 40 minuter sedan, har kikat lite på internet efter en klänning till ridsportgalan som är i januari, får se om jag hittar någon jag blir kär i! Ska fixa lunch snart och sedan åka bort till stallet, tror banan är bättre idag så Bello ska få ett bättre pass :)


Lilla firre! :')

Bloggar mer senare!
KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela