Sofia Lindström

Bomb!

Publicerad 2012-01-29 16:03:48 i Vardag,

Hej!
Sry för ingen uppdatering men jag hade fullt upp både igår och idag!

Igår var det först stan och fixa det sista till ridsportgalan, sedan hem och käka + packa!
Åkte till stallet och red Bello bus som inte riktigt gillade underlaget så han blev lite försiktig och tog inte för sig ordentligt!
Sen gick Vilma och jag in till henne, duschade och fixade naglar, smink, kläder och hår - allt på väldigt kort tid! men det blev bra ändå!

Kom till ridsportgalan som hölls i konsert & kongress, 3 rätters och prisutdelning mellan Ca 7 och 11 och efter det drog vi och dansade till 1 tiden.
Somnade skönt sen när vi kom hem till Vilma!

Gick upp i morrse och fixade pannkakor innan vi drog ut till stallet. Red på gräsvallen en bit bort eftersom sandbanan är så dålig.
Bello var super pigg och som ne tickande bomb!

Vod ett tillfälle när vilma galopperade mot oss flög han rakt upp i luften i världens bocksprång och sedan stegrade han, dock väldigt lågt, när jag sa till honom!

Sen när jag skulle galoppera på en volt runt Vilma bockade han på samma ställe hela tiden och vid en av gångerna bockade han, jag tappade balansen och han bockade igen! Hängde lite halvt på halsen utan stigbyglar men lyckades mot förmodan sitta kvar ändå! Haha har börjat bli van nu, för några månader sedan hade jag flugit som en vante! ^^

Imorgon är det dressyrträning som gäller! :)


Några månader gammal bild! I morrse när vi åt våra pannkakor och kollade ut genom fönstret stod Bello vid den där kullen och slickade på snön, haha knasig!

Nu ska jag plugga, men kommer upp fler inlägg senare! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela