Sofia Lindström

Bänkad vid Tvn

Publicerad 2012-01-29 16:45:00 i Vardag,

Ikväll kan man verkligen kalla mig bänkad vid Tvn!

17.00-17.55 är det världscuphoppning och sedan 19.00 -19.30 är det ju ponnyakuten! Blir en riktigt häst kväll vid Tvn med andra ord!

Kollat nästan aldrig på tv, tycker oftaste att det är tråkigt och jobbigt att sitta stilla och bara titta, likadant med filmer, somnar oftast när jag kollar på film med Axel! (A)
Följer sellan serier heller, glömmer bort daghar och tider men inte denna gång!
Nu har jag alarm på telefonen varje söndag en timma innan PA börjar! (Y)

Någon mer än jag som ska kolla eller ska ni göra något annat? :)


Bild från i sommras, skum vinkel på hela bilden! (Y)
Red då med pessoa varje pass, och inte ens då gick det bra. Känns bra att jag nu kan rida Bello nästan helt som jag vill på ett vanligt tredelat! ♥

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela