Sofia Lindström

Svårt att gå!

Publicerad 2012-02-09 19:42:15 i Vardag,

Hej på er!

Haha idag har jag träningsverk i mina ljumskar efter träningen igår. Hade inte träningsverk när jag vaknade i morrse men under dagen har det blivigt värre!

Slängde på mig mjukiskläder och åkte till skolan där det väntades prov i massmedia första lektionen!
Sedan var det en ganska lugn dag för min del!

Åkte hem och sedan nästan direkt till sjukhuset i Motala där de tappade upp 6 rör med blod, usch usch!

Sedan åkte vi hem och nästan direkt bort till stallet! Mamma mockade och jag gick med bello på banan i Ca 15 minuter! Släppte honom lös och försökte mig på lite frihetsdressyr/horsemanship, dock tyckte han att det var roligare att gå runt och lukta på marken, + att det var lite läskigt med massa ankor som flög runt vid stallet!

Nu är jag hemma och sitter i soffan med ricinoljan i håret, får se om det funkar (Y)
Ska duscha ur det om en stund och sedan plugga lite kulturhistoria!

Imorgon är jag helt hästledig!


Gammal bild från uteritt med Firre!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela