Sofia Lindström

svar!

Publicerad 2012-02-28 17:04:42 i Vardag,

Fick en kommentar av en tjej som heter Martina ang. Lisas mag problem!

Nu är det bättre och när hon har persioder när hon mår dåligt ger vi henne två olika mediciner!
Innan gav vi henne även pasta sprutor i munnen men det gjorde ingen större skillnad!

Mamma har jobbat lite med sånt här innan och har bra kompisar som vet vad de pratar om och det är de som fixat medicinen åt oss!
Veterinärer har även sagt att det inte finns speciellt mycket att göra, vi ska låta henne vara i lugn och ro när hon mår dåligt!
Är hon ute får hon vara kvar ute om det inte är dåligt väder! Annars är det bara att gilla läget!



Nu ska jag till körskolan på teori för sista gången!!! :)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2012-02-28 20:18:40

Okej vad bra. Man kan aldrig få för mycket tips så ville bara dela med mig av vad jag vet och kan.

Hoppas det går bra för er i framtiden :)

För mig gick de mindre bra, min avled i januari pga magen.

Mvh Martina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela