Sofia Lindström

Stall ledig!

Publicerad 2012-02-10 17:57:19 i Vardag,

Hej på er!

Idag är jag "stall ledig" som vi så fint kallar det!
Bello får vila och mamma tog mockningen så jag kunde stanna hemma och ta det lugnt hela kvällen!
Ska mysa vid brasan hela kvällen, fixa lite inlägg och bara mysa med familjen! Har även en grej att berätta för er men det blir senare udner kvällen!

Idga var det föresten sista dagen innan jag fick lov, så ja nu har mitt sportlov börjat! Jag har rätt mycket att göra hela veckan faktiskt, men hellre det än att göra inget!

Lördag: grejen jag ska skriva om sen, firar 8 månader med Axel så åker till honom på kvällen!
Söndag: Kommer hem, ut och grilla i skogen med syster, övningsköra, stallet
Måndag: Risk 1an hela förmiddagen och sedan träning.
Tisdag: Alla hjärtans dag så myser nog med Axel hela dagen och sedan hem på kvällen!
Onsdag: Stall
Torsdag: Inget planerat!
Fredag: Shopping med mamma
Lördag: FYLLER 18! :D
Söndag: Inget planerat!

Ja som ni ser så har jag ett ganska fullspeckat schema under lovet, men det blir nog ganon bra!
När har ni lov och vad ska ni hitta på då?


Titta vilket långt hår jag hade tidigare, sedan blev jag tvungen att klippa av det då det var super slitet, SAKNAR DET LÅNGA HÅRET!

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela