Sofia Lindström

Slappt!

Publicerad 2012-02-29 19:18:15 i Vardag,

Hej på er!
Idag hade jag sovmorgon och började inte förens vid 12.50, fast jag gick upp en stund innan 8 och käkade frukost tillsammans med mamma!

Åkte bort till stallet, släppte ut lite hästar och gjorde i ordning Bello
Mamma longerade honom medan jag mockade tre boxar och sedan gick jag ut och hoppade upp!
Ganska hårt på banan så tidigt på morgonen men det blev lite trav jobb i alla fall! Har översanträngt/vrickat mitt ringfiger på höger handen vilket gör att det gör ganska ont att hålla och krama i tyglarna! Idag red jag Bello tills jag var nöjd sedan stod jag inte ut med smärtan i fingret mer men jag är nöjd ändå! Han fick ju ändå röra på sig i 45 minuter!

Imorgon har jag kort dag i skolan och sen åker jag hem, ska försöka hinna rida innan min körlektion vid 4a! :)


Fint och soligt imorrse på banan! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela