Sofia Lindström

Problem!

Publicerad 2012-02-13 14:47:55 i Vardag,

Jag har ALLTID haft svårt att rida Lisa i form, så fort jag försöker jobba henne blir hon irriterad, stannar, backar och slår med huvudet!
Och inte nog med det så är hon vääldigt stel i sidorna, hon går knappt att ställa, höger varvet är extremt då hon vänder runt på en öring bara man tar lite mer i den tygeln!

Idag ska vi ju ta med Lisa till Monica, hon kunde ju hjälpa mig att lösa svårigheterna jag hade med Bello så hon kanske kan hjälpa mig med Lisa oxå, vilekt jag verkligen hoppas!


Så här ser Lisa ut iprincip varje pass

Och såhär fin var hon en gång....

Kommer sent från träningen ikväll så vi får se om jag orkar blogga ikväll eller om det blir imorgon!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela