Sofia Lindström

One more!

Publicerad 2012-02-16 19:57:50 i Vardag,

Hej på er igen!

Blev inget stall idag, eller efter att jag publicerat inlägget i morrse så åkte mamma och jag bort för att mocka!
Sen åkte jag på PA och var hemma runt 5, då var det snöigt och blåsigt och mamma är förkyld och tar trött så vi bestämde att vi åker imorgon förmiddag istället!
Istället för stallet åkte pappa och jag för att storhandla. Jag fyller ju 18 på Lördag, systers sambo fyller oxå på lördag och mamma fyller på Måndag. Hela familjen kommer alltså hit på lördag för lite födelsedags firande så det handlade vi för.

På tal om något annat så funderar jag på att starta en till blogg, där jag bloggar om det som inte har med hästarna och ridingen att göra!
Lite om skolan, andra hobbys och annan fritid! Kommer även ha en del tävlingar där jag lottar ut olika saker! ;)



KRAMIS

Kommentarer

Postat av: vilma

Publicerad 2012-02-17 18:33:25

jaha nehe så det är inte viktigt att jag ska komma nee.. då förstår jag... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela