Sofia Lindström

Nervös

Publicerad 2012-02-08 14:15:08 i Vardag,

Hej på er!

Ikväll har jag min första hoppträning sedan i höstas.

Är faktiskt riktigt nervös. Jag är en väldigt blyg och feg person bland nya människor, och ikväll ska jag träna med en helt ny grupp människor. Den ända jag känner är Vilma, tur att hon är med!
De flesta i den gruppen (om det är samma som vilma tränade med innan) rider ganska mycket bättre än jag, samt tävlar högre klasser (jag tävlar ju knappt alls), jag vet att man inte ska tänka på sånt och det spelar ingen roll egentligen men kan lixom inte låta bli att de tankarna kommer fram!

Ajja, det går nog bra ändå!
Mamma fixade med stigläder och stigbyglar på hoppsadeln igår så det är bara att packa in allt i bilen och åka! (Y)



KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela