Sofia Lindström

Mina drömmar

Publicerad 2012-02-09 11:01:00 i Vardag,

Vad har jag för drömmar som jag vill uppnå i mitt liv? Sjävklart en hel del saker, många saker som nästan alla andra har som mål!

Tex att klara av att ta körkortet, skönkt för mina föräldrar att inte behöva köra runt på mig hela tiden och skönt att kunna åka runt hur man vill när man vill utan att behöva anpassa sig.
Eller att flytta hemmifrån och klara sig själv, detta kommer dock bli svårare efter som jag är sjukt mörkrädd ^^ Lär gå runt i min lägenhet och vara rädd för allt men det går nog över. Är inte heller speciellt bra på att laga mat, men det är väll oxå bara att lära sig och vänja sig vid att äta lite bränd eller halv klar mat ett tag! ;)

Vill såklart skaffa ett jobb där jag trivs och som ger mig så pass bra lön att jag kan försöja mig själv samt ha råd till bensin.
Skulle helst av allt (just nu) vilja jobba i ett stall, i kanske ett tävlingsstall där jag kan följa med på tävlingar och få erfarenhet från det hållet!

Sedan har jag slälvklart drömmar om familj och barn men det tror jag får vänta i typ 10 år till och det är inget jag har bråttom att skaffa mig, kanske någon att bo med men inte skaffa barn!

Längtar faktiskt sjukt mycket efter att flytta hemifrån, till en mysig lägenhet där jag kan få fixa och dona som jag vill, köpa saker och göra iordning! :)

Sen är det ju självklart en dröm att bli typ rik, kunna skänka massa pengar till olika organisationer och inte behöva oroasig för att man inte ska ha råd med mat eller saker till sina barn!





Här öste det visst in bilder på mig oxå! ^^

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-09 15:16:58

Ahhhhhhhh sista bilden <33333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela