Sofia Lindström

Like Like!

Publicerad 2012-02-15 20:22:00 i Vardag,

Är det något jag tycker är snyggt är färgglada schabrak med matchande lindor!
Som tex dessa från Hööks och lamicell



Tycker det är skit coola färger! Skulle vilja ha dem men har lixom inga ridkläder att matcha med!
Dock skulle inte något av de blåa sätten sitta helt fel, de tycker jag är sjukt fina och passar Bello!
Tror detta starka färger är lättare att matcha på en svart elelr vit häst, men självklart går det att ha på andra färger oxå! Kanske inte rosa och orange på en fux men ni fattar! :)

Har ju pressent kort på scharpman, ska till linköping på fredag och fyller på lördag, hmm.. får se om det tillkommer några nya schabrak bland mina häst saker inom en snar framtid!

Vad tycker ni? Är det något ni skulle ha på era hästar om ni har häst?

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-17 01:13:23

Jag tycker dom är jätte häftiga! Kul med lite fler färgklickar inom ridsporten. Jag har det gröna och det gula från hööks, sen har jag orange från Mias RS och turkos och röd från BR ;-)



Sen vitt, brunt och marinblått också.. Men det är ju mer "standard" färger.

Postat av: vilma

Publicerad 2012-02-21 20:12:58

Jag känner det rosa! På Gösta!! Eller vad säger du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela