Sofia Lindström

Hemma!

Publicerad 2012-02-17 16:36:11 i Vardag,

Nu är jag hemma från Linköping, eller har vart hemma ett tag men har bakat med mamma och sedan städat lite tills imorgon!

Blev inte mycket shopping till hästarna, bara broddar så vi har att sätta i till båda två! Var ju sugen på schabraken jag laddade upp igår, men fyller ju imrogon och vill se vad jag får då först innan jag köper något!
Annars blev det att jag köpte två vanliga tröjor till mig själv!
Laddar upp bilder på andra bloggen snart! (Y)

Ska gå en sväng med Pippi och sedan hämta Axel på stationen, sen blir det att baka ännu mer! Kladdkakemuffins med whitechokolate frosting denna gång! :)



Har era hästar broddar? :)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Elin (hästblogg)

Publicerad 2012-02-17 18:54:27

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela