Sofia Lindström

Hemma idag!

Publicerad 2012-02-06 09:56:16 i Vardag,

Idag är jag hemma från skolan hela dagen, ska nämnligen till sjukhuset lite senare så tyckte inte dte var någon ide att åka fram och tillbaka för typ en lektion!

Nu på morgonen har jag städat iordning lite och ska snart sätta mig och plugga lite samhäll och svenska.
Sen blir det att fixa lunch och göra sig iordfning innan vi åker till sjukhuset i linköping, får vi tid över tar vi även en liten runda på ikanohuset! Finns lite saker jag vill ha med mig hem, bla från ikea!

Senare ikväll blir det dressyrträning för Monica i Tollstad, åker tillsammans med Vilma och hennes mamma som åker och rider på samma ställe som jag tränar (de rider på "öppentid" vilket även vi gör då vi inte bokar hela ridhuset) Ska bli ruuligt! :)

Om jag överlever mitt sjukhus besök dvs, HATAR att gå till läkare och är rädd för allt som har med nålar och undersökningar att göra, usch usch! Hoppas jag överlever i alla fall!


hej gammal bild! har typ inga häst bilder kvar. Men fyller snart och önskar mig en systemkamera, hoppas den önskningen går i uppfyllelse så det blir lite fler bilder! (Y)

Bloggar mer senare!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela