Sofia Lindström

Gårdagens träning

Publicerad 2012-02-21 15:54:52 i Bello,

Hej på er!
Nu är jag från skolan och är redo att blogga om träningen igår!

Bad Monica om hjälp med skrittjobb och fick massa tips! Började med skrittjobbet efter att jag hade ridit fram honom. Fick rida skänkervikningar, bakdelsvändningar, öppnor, volter och lite rakriktande!
Började Tex med att rida en öppna på meddelinjen och sedan göra en halvvolt tillbaka och sedangöra en skänkelvikning ut till spåret där jag gjorde en öppna. Detta varvade vi och blandade olika övningar med olika "kombinationer" Var faktiskt jätte roligt!
I mitten av passet började vi göra skänkelviningarna i galopp och likadant med öppnorna!

Skänkelvikningarna gick faktiskt över förväntan bra men öppnorna i galopp var svåra och både jag och Bello var trötta så det blev ännu svårare då!

Men är super nöjd med passet och när jag åkte hem var jag helt slut i hela kroppen samt vaknade med träningsverk idag! ^^

Idag ska mamma gå med Bello medan jag åker till körskolan, sen imorgon blir det hoppträning och nästa måndag tror jag Lisa får åka på träning hos Monica, kanske tar med båda?


Ännu en bild från sommarens ridläger!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela