Sofia Lindström

Fram och tillbaka!

Publicerad 2012-02-02 14:14:31 i Vardag,

Hej på er!

Kunde åka hem och rida idag i alla fall, skulle haft prov på morgonen med det var inställt!

Kom hem och käkade innan jag åkte till Bello. Tog in honom, flyttade Gösta som går på sandbanan och sedan gjorde jag iordning Bello, borstade och myste!

Red på banan, trav och skrittarbete, Travade lite över några bommar oxå.
Blev inte ett så långt pass efter som pappa var tvungen att hämta mig så att han kunde hinna till ett möte innan jag ska till körskolan på körlektion!

Åker snart dit och sedan direkt till tranås för Pa och mys hos Axel! :)


Bild från i sommras när jag och Lisa skrittade ut barbacka! :)

Hoppas ni alla har en bra dag! :)

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela