Sofia Lindström

Försöker!

Publicerad 2012-02-01 21:26:57 i Vardag,

Försöker få tid till att göra allt jag behöver göra, dock kommer då bloggen lite åt sidan vilket är tråkigt men det finns sånt som är viktigare! Ser dock att det ändå finns de som är inne och läser vilket jag tycker är kul!

Ska blogga om träningen jag lovar, det kommer längre ner!
Igår när jag egentligen skulle bloggat hade jag massa annat att göra! Var på körskolan och sedan åkte jag till Axel. Kom dit vid 8 tiden då blev det att käka och sedan upp och plugga till sammhällsprovet vi har imorgon! Var även tvugna att bädda en massa! Axels pappa har precis flyttat så det är grejer överallt och axel har endast en 90 säng som vi INTE får plats i! Trängs i hans 1.20 hos hanns mamma och då är det VÄLDIGT trångt, tur att jag har en 1.60 så att jag kan breda ut mig lite!

I alla fall så försvann hela kvällen då och idag har kvällen bestått av stall, dusch, mat och mer plugg! Men nu gav jag datorn lite tid i alla fall! (Y)

Jo, träningen då!

Bello var verkligen superfin och lätt från början. Dock blev han lite störd av att det var 5 andra hästar i ridhuset + att 3 av dem var fuxar (bello verkar inte gilla fuxar) och en av dem var en liiiiten hårg shettis, mycket läskigt!
JObbade mycket på volt och med att stvälla honom i nacken samt att jag skulle hålla in mina armbågar, de vill verkligen inte stanna där de ska!
I slutet red vi öppnor även denna vecka, gick både bättre och sämmre! men jag är jätte nöjd!

När jag red hemma på banan idag red jag blandat med volter, raka spår och lite öppnor! Han kändes fin idag oxå! :)
Kul att det äntligen går bra! :)

Blir ingen ridning varken imorgon eller på fredag... Hade planerat  att kunna rida imorgon efter som mitt schema gjordes om men nu är det ändrat igen, typiskt! Och på fredag ska Axel och hans band tävla i livekarusellen så självklart ska jag med honom dit!


Sjukt gammal bild på mig och Bello! Men det var sommar och varmt! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela