Sofia Lindström

FÖRLÅT!

Publicerad 2012-02-19 17:28:38 i Vardag,

Hej på er och förlåt för kass uppdatering!
Men igår var det min födelsedag så gjorde annat än att lägga tid på att blogga faktiskt! Hade en super bra dag med fina pressenter från min familj och Vilma, får min pressent av Axel i veckan! :)

Fick bla, ett par röda Jw ridbyxor som jag velat ha super länge! Skulle köpa dem på scharpman men de fanns inga i strl 34 och det var inte säkert att de skulle få hem så mamma köpte ett par någon annan stans!

Fick även världens snyggaste dressyrträns till Firre, ett lackat med bred nosgrimma från Hansbo!

Detta fina (bild från google), vet inte om jag ska sätta dit ett bling bling pannband eller inte!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela