Sofia Lindström

Fint väder!

Publicerad 2012-02-12 19:15:05 i Vardag,

Hej på er!

Gud vilket fint väder det har vart idag!

Vaknade hemms hos Axel i morrse, käkade lite frukost medan vi kollade på film och sedan blev det dags för mig att åka hem med tåget!

Blev hämtad av min syster och hennes sambo på stationen och där ifrån körde jag och lämnade min syster hemme hos dem och sedan var Alex och jag ute och övningskörde lite i stan och sedan hem!

Bytte om lite snabbt och sedan åkte mamma och jag till stallet!
Mockade till båda hästarna och sedan tog vi in dem.
Efter som det hade snöat ganska mycket kunde jag inte rida någon av dem på banan då de gick jätte styltor av att bara gå in från hagen, så mamma och jag gick och och promenerade en sväng med dem i den fina vädret!
Super mysigt!

Nu sitter jag i soffan och väntar på ponnyakuten som börjar om ett litet tag!
Vi hörs mer senare! :)



Fint med solen i ögonen! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela