Sofia Lindström

Dressyrträning

Publicerad 2012-02-27 14:03:37 i Vardag,

Ikväll åker jag och Lisa iväg på dressyträning, kommer nog gå kanon bra och jag längtar efter att få fler tips om hur jag ska rida henne! :)
Hade en kort dag í skolan idag och kom hem runt 1, vilket var super skönt!
Hade ju planer på att åka och rida Bello men då skulle jag inte komma hem från stallet sen igen, pappa åker nämnligen till motala på kurs nu vid 2 och sen kommer inte mamma hem förens vid halv 5, och vi åker från stallet till träningen vid 6, blev lite för många timmar att döda i stallet!

Istället ska jag sitta hemma och söka lite sommar jobb och fixa lite annat! Har även lovat mamma att gå ut med hunden! (Y)


Vår knas hund som satt och speglade sig i typ 15 minuter för ett tag sedan! ^^

Glöm inte att kolla in min andra blogg! www.slindstroms.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela