Sofia Lindström

Annat!

Publicerad 2012-02-07 18:20:00 i Vardag,

Vet inte om ni vill att jag ska blogga om bara hästar hela tiden eller om ni skulle vilja att jag slänger in lite annat oxå!

Nu blir det i alla fall ett sånt inlägg, lite skönhet! ;)

Var nämnligen på stan efter att jag hade vart på sjukhuset igår, gick in på apoteket och köpte ricinolja. Den där magiska håroljan som alla pratar om!
Man ska massera in den i hårbotten och låta det värka i ca 30 minuter innan man sköljer ur det med flera schampooneringar.
Detta ska göra håret starkt, lent och det ska dessutom växa fortare. Värt att testa eftersom det vara kostar ca 50 kronor! :)

Ska testa det på onsdag eller torsdag!

Något annat jag köpte idag är Trinds nail repair som ska göra naglarna starka och flexibla, det behöver jag verkligen då mina naglar går av hela tiden!


Bild från http://tanjalundberg.blogg.se då hon använt oljan i 1 månad!


Köpte detta för 129:- på Åhlens!

Hoppas det inte gjorde något med ett "vanligt" inlägg!

Och ett svar på Linns kommentar: Haha, eller hur, det har gått super fort! ^^ <3

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-08 15:17:51

Det är samma som jag har fast jag har med färg ;)

Vågar inte testa ricinolja, uppdatera om det funkar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela