Sofia Lindström

Vad hände?

Publicerad 2012-08-18 11:34:37 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Vad hände? Hur kunnde jag sova så länge idag? SKÖNT och vad har hänt med vädret? Vaknade upp till ösregn, inte okej!
 
Idag blir det en chillar dag, får Bello riden så ska fixa med det nya tränset och sedan fixa på rummet tror jag. Vid 12 kommer brorsan och visar sin bil, googlade en bild, SJUKJLIGT SNYGG! :D
 
Annars blir det lugnt, mamma är iväg och köper ny Lucern till Bello så åker väl bort med det till stallet senare!
Ganska skönt att kunna spendera hela dagen i sängen, utan att behöva ha dåligt samvete för att man sitter inne när solen skiner! Men idag gör den inte det så då kan jag lata mig med gott samvete, hehe!
 
På tal om något annat, kolla vad långt mitt hår har blivigt igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela