Sofia Lindström

Upptagen!

Publicerad 2012-08-31 22:30:12 i Bello, Vardag,

Har vart upptagen hela dagen idag!
 
Red Bello vid halv 9 tiden i morrse, mycket galoppjobb, volter varvat med långsidor. Tyckte han kändes riktigt fin, galoppen har vart lite trälig här hemma men idag känndes det bra. Något som dock inte kändes bra var sadeln! Så fort jag försökte komma ner i sadeln i galoppen som kom jag automatiskt i en ihopkrupen sits och mina knän gled över framvalvet! Känndes inte bra alls!
 
hem och fixa för att sedan ta tåget till skolan, fick skjuts till friidrottsarenan där vi hade idrotts lektion, åkte tillbaka till skolan, hade Naturkunskap och sedan slutade jag!
 
Tog tåget hem, som gick extremt långsamt! Kom hem och käkade lunch, städade och fixade och vid 6 tiden åkte jag in till stan och hämtade pizza ch en av dansarna till PAt samt mötte upp de andra så att de skulle hitta till mig!
 
Har suttet ute på altanen hela kvällen och planerat till projektarbetet! Super trevlig kväll och det känns som att projektarbetet kommer bli riktigt bra och roligt!
 
Nu är jag både trött och kall så jag ska snart gå och lägga mig!
 
Träning för Monica med Bello imorgon står på schemat! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela