Sofia Lindström

Tur!

Publicerad 2012-08-16 13:19:00 i Vardag,

Jag brukar vara den som vill åka till stallet så tidigt som möjligt på dagen och "få det klart". Jag är mycket piggare på morgonen än på kvällen!
 
När vi fick dagens träning vid 7 tänkte jag, ååh jobbigt, träning så sent en ledig dag jag kommer dö!
Men just nu känner jag TUR och SKÖNT att träningen ligger så "sent", med tanke på vädret hade jag ju knappt orkat ta på mig ett par ridbyxor!
 
Det är det värska med sommaren, varma ridbyxor i stekande sol, annars är ridsporten 100 gånger bättre på sommaren, om man inte har ett bra ridhus hemma förståss! ;)
 
Skit dålig bild tagen med mammas gammla mobil, men den passar ju i alla fall med vinter ämnet! ;)
 
Nu ska jag ut och lätta mig i solen en stund till, och sedan blir det att gå in och chilla vid tvn en stund innan träningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela