Sofia Lindström

Träning imorgon!

Publicerad 2012-08-15 21:30:12 i Vardag,

Imorgon står dressyrträning för Monica på schemat, så just nu sitter jag och försöker planera en outfit!
Vill ha den nya gröna men har ingen tröja eller liknande att matcha med.
Samma sak gäller den orange outfiten, ingen tröja till, har ett oranget linne dock men det passar inte att rida i!
 
Detta är - om ni frågar mig- dagens i-landsproblem som drabbar mig var eviga dag! ^^
Nu för tiden tycker jag att det är sjukt irriterande att inte matcha mina outfits, bara för att jag en gång börjat...
 
Idag tex. red jag med 4 olika blå! (Y) En klarblå t-shirt, manrinblå ridbyxor, marinblått men JÄTTE URTVÄTTAT schabrak och ett par mörk mörk blå strumpor till, haha hatar sånt! ^^
 
Haha i alla fall, i västa fall - om jag inte hittar några tröjor får jag väll köra på svarta kläder och matcha mitt nagellack istället! ;)
 
Nu ska jag dra mig mot badrummet, borsta tänderna och lite sånt innan jag däckar i min stora, feta sköna säng!
Vaknar as tidigt på mornarna, vilket gör mig dödstrött på kvällarna, jävla pensionär! ^^
 
Men GODNATT på er!
Uppdaterar er mer imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: hanna - luleåryttare

Publicerad 2012-08-15 22:22:55

Visst missar du inte tävlingen på våran blogg? http://lulearyttare.blogg.se/2012/august/bloggtavling-vinn-fleecelindor.html

Svar: kul, lätt att jag är med! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela