Sofia Lindström

Till mitt framtida bröllop!

Publicerad 2012-08-14 13:52:09 i Vardag,

När jag var på Åby så satt jag, Clara och Linn och skojade om mitt framtida bröllop (med Justin Bieber, haha)
Planerade och fixade! Linn ska få vara brudtärna och Clara ska vara ringbärare! (Y)
Dock var inte planerandet så himla seriöst, men sjukt kul om man skulle kunna genomföra det!
 
Ban brukar ju har små tjejer/pojkar som kastarblommblad på gången innan man kommer in, på mit bröllop ska de rida på varsin svart shettlandsponny som ska ha breda lila sidenband med rosett runt halsen 8typ som på klänningen här under)
 
Och på sig ska de ha dessa söta kläningar!
 
Clara och Linn ska ha varsin sånnhär klänning, fast lila (samma som på småbarnens rosetter) med vita band.
Jag och Justin ska komma åkandes i häst och vagn!
Såhär ska tårtan se ut på ett ungefär, fast istället för snöflingor i rosetterna ska det vara nått annat som jag inte kommit på än! ^^ Diamanterna ska även vara blandade silvriga och lila.
 
Klänningen ska vara en blandning av dessa, underdelen från den första och överdelen från den andra, typ!
 
Sen ska mitt hår vara lockligt och sidorna ska fästas upp med hånålar med diamanter i ändarna!
 
Så ser mitt drömbrölopp ut i stora drag, lite svårt att få in shettisar i kyrkan kanske? Haha, men det är mitt absoluta dröm bröllop! ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-14 18:28:43

Omg va fina vi kommer att vara!!!! :O :D <3

Svar: Det som är meningen juuu! ;) :D <3
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Clara

Publicerad 2012-08-17 19:59:39

Asså åååååh va fina klänningar!!!! :D<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela