Sofia Lindström

Tidigare än nödvändigt!

Publicerad 2012-08-24 07:32:54 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Trotts att jag har sovmorgon och inte behöver åka till tåger efter 10 så vaknade jag såklart vid 7!
Det var så himla ljust i mitt rum, jag hörde mamma och kaffekokaren precis utanför dörren och sen kom ju såklart sopbilen oxå, typiskt!
 
Hadde hinnut rida nu på morgonen men har världens träningsvärk så känner att jag behöver komma igång lite innan jag kan ta mig upp på hästryggen!
 
Blir att ta det ganska lungt tills jag ska åka, har bara idrott och naturkunskap idag så ingen idé att sminka sig och hålla på!
 
Sen blir det hem och rida Bebis, blir nog ett bompass till med dressyrsadeln på. Har lite planer så vi får se hur de utvecklar sig under dagen!
 
Såg att mitt mobilinlägg igår bara blev en bild från vår promenad! Skrev i alla fall att han var världens gosigaste häst som bara pillade med överläppen på min arm eller i nacken, dock ändrade ju det sig sen på vägen hem! ;)
 
 
Har föresten fått en del kommentarer på senaste tiden om att Bello är så fin, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela