Sofia Lindström

Tiden finns inte!

Publicerad 2012-08-29 19:58:47 i Bello, Vardag,

Hinner knappt blogga!
 
Träningen igår gick bra, Bello var trött och det märktes! Jobbade på att rakrikta och ställa hästarna på meddellinjen och red även på volter!
 
Idag skrittades och travades Bello på stubben, gick riktigt fin efter ett tag men även idag kändes han lite seg och trött!
Imorgon blir det nog stubben igen denna gång i alla gångarter med mycket galopp jobb har jag tänkt mig, kan ju ändras beroende på vädret, som sägs ska bli dåligt, då får jag flytta mig till banan!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga matte och naturkunskap, tjoho! (Y)
 

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2012-08-30 16:29:21

Vad läser du för linje och vilket år går du? =)

Svar: Går estetiska programmet med Dans inriktning, sista året! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela