Sofia Lindström

Svajigt!

Publicerad 2012-08-09 08:59:25 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Som ni kanske märker blir uppdateringen lite svajig och tråkig, men det får vara så nu efter som jag är på ridläger! När  jag kommer hem blir det back to normal igen! ;)
 
Igår avslutade vi dagen med att hoppa de fina hindren vi byggt upp! Bello skötte sig kanon och hoppade alla hinder utan problem!
problemet ligger i stället hos mig som inte ger honom så bra förutsättningar som han borde få, jag låter honom bli lång och då stämmer inte avstånden - öva öva öva!
 
Idag hade vi stalltjänst på morgonen, fixa höpåsar, mockat och släppt ut hästar! Fixade även samma saker till Bello, fast har inte mockat än!
Vädret är typ lika svajigt som min uppdatering och därför fick Bello på sig sitt regntäcke när han gick ut idag!
 
Nu på förmiddagen rider jag vid kvart i 11, dressyr! I eftermiddag blir det uteritt och då lånar jag som sagt en häst att rida ut på!
Får se vad som står på schemat i morgonbitti om Bello kanske ska få vila då oxå och bara gå hoppasset på eftermiddagen. Då är det nämnligen träning inför lördagens avslutningstävling! ;)
 
 
 
Får inte upp några bilder just nu men det kommer en bomb när jag kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-08-09 14:29:51

Precis vad jag sa flera ggr om att han blir lång ;) Tänk om du lät mig hjälpa dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela