Sofia Lindström

Söndagens planer!

Publicerad 2012-08-26 10:32:41 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Spenderade min kväll i linköping igår. Åkte in med en tjej från klassen och sedan åkte hon hem så jag blev ensam kvar, skulle tagit tåget hem med Matilda men blev erbjuden skjuts hem så tackade jag till det för att slippa sitta ensam i typ en timma. Skönt att slippa tåget, inte en massa folk som skriker och är jobbiga!
 
Var hemma runt halv 12 något sådant, smsade med Linn en stund innan jag somnade!
 
Vaknade 9 i morrse, sovit som en gris men ändå fortfarande lite trött!
Men men, nu är jag uppe på benen redo att möta dagen (eller något sådant) Ska till stan en snabbis med mamma och sedan ska jag hem och baka!
 
Ikväll klockan 1800 är det träning för Monica, ska ha den Gröna outfiten och matilda ska fota så jag kommer kunna visa hur outfiten ser ut på sen, det är den ända outfiten jag inte visat hör i bloggen än tror jag!
 
Så ser i alla fall dagens planer ut, en lugn och skön dag med andra ord! :)
 
sharmig bild på mig och Linn från Åby!
 
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela