Sofia Lindström

Söndag!

Publicerad 2012-08-12 08:57:16 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Mamma väckte mig vid 8 i morrse och om 20 minuter ska vi åka mot Motala och nykyrka för att kolla på Linnea och Lisa!
 
Efter det ska Bello skrittas och sedan ska jag försöka ta tag i att packa upp min väska och städa lite! mamma har vart snäll och bäddat rent och köpt en fin filt till mig när jag vart borta så ska försöka röjja på skrivbordet och damsuga lite!
 
Något annat jag glömt säga är att jag fick världens bästa överraskning när jag kom hem igår! Ska parkera bilen här hemma efter att ha vart i stallet och ser att det står en blå bil hos grannen som jag aldrig sätt förut och frågar mamma "vem har en sånt bil" men får inget svar!
När jag kommer in till mitt rum vad ligger där på sängen om inte en bilnyckel?? Snacka om överraskad!
Jagh visste att de skulle åka och kolla på en sån bil, fast på bilen mamma skickade så spg den super stor och klumpig ut. Och på Åby frågade jag hur det hade gått med bilen men då sa de att han som sålde den hade en massa andra som ville köpa den så det blev inget, lättlurad! ;)
 
Det är verkligen inte en sån bil jag tänkt mig men den är super skön att köra så bara jag vänjer mig blir det nog kanon! :)
 
Här har ni den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela